THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

woensdag 12 januari 2011

Zo de auto is ook geregeld

Aangezien we die toch pas hoeven te betalen als we hem weer inleveren hebben we ook al voor een mooi prijsje de auto geboekt.

Van 19 september tot en met 11 oktober rijden we in een mooie Ford Escape of iets dergelijks rond. 09escape_01_hr

Voor het mooie bedrag van 628 dollar hebben we voor 22/23 dagen wielen onder onze kont en volgens mij rijden deze erg lekker.

Ook onze vrienden in Kissimmee weten alweer dat we komen en we willen ook naar Winter de Dolfijn in Clearwater Marine aquarium zien en dan gaat Lisa gezellig mee.

Zo nu nog de rest maar ook dat komt goed

5 opmerkingen:

  1. Oh dat lijkt me idd geen verkeerde auto. En volgens mij een leuke prijs ook. Altijd fijn als er weer iets geregeld is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben vorig jaar heerlijk in zo'n ford rondgereden, dus goede keus.
    Bedankt voor de tip van Het marine aquarium, staat ook op ons wensenlijstje. Ben je er ooit eerder geweest?
    Groet christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zijn nog nooit in het Marine aquarium geweest vorig jaar wel langs gereden toen we met de Little Toot waren mee geweest. In een Mall in de buurt zagen we een "reclame" van Winter dus daar willen we wel een keer heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Kimmie

    Wij gaan in november voor de eerste keer naar Florida! We vinden het heel spannend en leuk om andere blogs te lezen. Chique dat je voor dat geld deze auto kan huren. Mogen wij ook weten via welke site jullie dit mooie bedrag hebben geregeld? Wij zoeken zelf ook nog naar een auto maar komen niet goedkoper dan 625 euro.

    Groeten,

    Jess en Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij huren via vacationatsea.de dat is een site die speciale aanbiedingen voor luchtvaartpersoneel heeft. Aangezien ik bij de KLM werk kan ik het daar regelen. ik heb nog nooit mijn klmpas hoeven laten zien, dusssss voor wie wil gokken

    BeantwoordenVerwijderen