THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

donderdag 30 juni 2011

cursus, auto en shoppen

Zo om kwart over zes had ik met mijn collega Niels afgesproken voor een ontbijtje in het hotel zoadat we de shuttle van 7 uur naar het vliegveld konden nemen. Ontbijtje was goed en na nog ff opfrissen naar buiten en wachten op de shuttle met een aangenaam temperatuurtje.
Eenmaal op het vliegveld uit vinden hoe we naar klaslokaal 11 konden komen en daarvoor moesten we door security dus maar ff vragen. We moesten dus een gatepass krijgen en nadat we die hadden konden we gelukkig door de personeelsingang van de security, uiteraard wel met een volledige check.
Op naar Concourse B tegenover gate B4 zou het lokaal zijn en jahoor dat was er maar nog geen leraar te bekennen. Er stond wel een andere cursist, hij kwam uit Santa Domingo.

Gelukkig kwam ze er snel aan en konden we beginnen met de cursus. Dat was wel interessant op sommige stukken maar ook soms minder omdat we daar niks mee te maken zouen hebben. maar wat maakt het uit. In de pauze heb ik bij Seattle Coffee een warme choco gehaald...had het een beetje koud. Met de lunch een pizzaslice van Sbarro en nog even rondgelopen.. Daarna lekker verder met de cursus en toen we klaar waren naar de carrent en op zoek naar een leuk wagentje.. Economy gehuurd voor die 2 dagen en toen we in de garage kwamen natuurlijk gevraagd om een amerikaan.. dus hij nam ons mee en er stonden Chevy's in de rij en hmm een lightgreen Dodge Caliber dus ik he die wil.. nee sorry dat is een midsize..hmm jammer (wist ik wel) maar ok doorlopen en voor de rest hyundai en fordjes.. Dus weer terug nou ja dan maar een chevy... maar ik zeg i liked the dodge en voila ik mocht hem zo meenemen.... hahah

GPS ontvangen en op zoek naar ons hotel waar we zo waren.. Omkleden en naar het hotel van die andere cursist want die hadden we netjes meegevraagd naar een mall. Daar na een korte omweg te zijn aangekomen had hij helaas pech met zijn Credit card en ging dus niet mee. Dan maar weg en onderweg naar de North Georgia premium mall.. uurtje rijden...ach de benzine moet toch op. Onderweg moest er natuurlijk door mij weer een kleine boodschap gedaan worden en daar kwamen we uit bij een starbucks maar in een Barnes & Nobles bookstore en daar ook wat kunnen vinden.. afgerekend bij de starbuck en onder het genot van een frap white choclate moccha naar CVS gelopen waar ik niet kon vinden wat ik nodig had. terug naar de auto en verder naar de mall waar we binnen no time waren.. auto parkeren en shoppen maar... Niels is een goeie shopper want die kwam bijna met nog meer tasjes dan ik aan bij de auto...

Maar wat eten dan want het was inmiddels half 8 en zijn we op weg gegaan naar een Outback steakhouse en die kwamen we na ongeveer een half uur rijden tegen dus afgeslagen en eten maar.
Bloomin'union als starter en ribs and alice spring chicken voor hoofgerecht voor mij.. no room for dessert ook al had ik Niels de helgt van mijn ribbetjes en kip gegeven..

terug naar de auto en oversteken naar de Walmart waar ik een mooie nieuwe minilaptop heb gekocht en nog wat dingen. Half elf was het inmiddels bijna dus afrekenen en onderweg terug naar het hotel.. waar om 12 uur mijn oogjes dicht gingen en straks weer cursus en nog even shoppen.. morgen laatste dag cursus en daarna direct op het vliegtuig naar huis.




voor de oplettende kijker idd we hebben florida state plates









Niels heeft zijn best gedaan

1 opmerking:

  1. Haha dus geen Ipad. En je hebt je aardig ingehouden zie ik.... Nou ja wat je nu gekocht hebt, hoeft straks niet meer;-)

    Een goede terugreis alvast en ik zal de groeten aan Jeff doen..

    BeantwoordenVerwijderen