THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

donderdag 21 juli 2011

hmm me and my uniform

Nou had ik het in voorgaande berichten over mijn lichtblauwe pakkie.. Die is dus binnen en wil het jullie niet onthouden haha.

 

P1040961

De lieve hond van mijn ouders wilde er ook bij… Moet zelf nog heel erg wennen…zeker ook aan de rok en de schoenen en eigenlijk alles.. Want ikke ben meestal gekleed in een spijkerbroek, t-shirt en vest en niet te vergeten…gympen.. Maar ja je het hoort erbij en ach wennen zal het wel doen.. al is dit de eerste dag…my feet are killing me. Mocht je me dus zien lopen op SPL zeg gezellig gedag hihi.

7 opmerkingen:

  1. Leuke foto, KLM-blauw staat je goed !!!!

    Hoop mannen vallen er op ;-)

    Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dan ben je mooi gekleed als we bij Palo zitten, kun je mooi meenemen dus. En mocht ik je tegenkomen op SPL dan loop ik je denk ik straal voorbij hahahaha. Waarom moet je dit nu ineens aan? Iedereen daar ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ja zit nu op centrum en daar komen de piloten van alle buitenlandse maatschappijen dus netjes gekleed in uniform is gewenst... iedereen die daar vast werkt.
    maare lekker dan dat je me straal voorbij loopt en nee gaat niet mee om bij palo te eten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vlieg in Oktober met KLM naar Atlanta misschien zie ik je dan wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het staat je goed hoor, de moeie voeten moeten maar even wennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pakkie !
    Misschien af en toe toch stiekem de gympen eronder ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat je goed !Die schoenen en die rok wennen vast snel.

    En heel eerlijk, ik zie liever het KLM blauw dan het blauw van United :-)

    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen