THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

maandag 19 september 2011

Deel twee van de reis en we zijn er

Zo om kwart over 4 ging de wekker… pff dat was wel ff vroeg en de bedden 1 persoons was even wennen dus niet echt lekker geslapen maar we gaan vandaag richting Miami en he ik ben ook nog eens jarig. Wordt dus een mooie dag. Aangekleed en uitgecheckt uit het Best Western en lekker even buiten gezeten en wachten op de shuttle die kwam iets later maar dat maakte niet uit want we hadden tijd zat.

Op naar het vliegveld en onze koffers afgeven. daarna bij de Starbucks een koffie… voor Heleen een regular en voor mij een crème brulee machiatto. Was wel lekker.

Daarna ff winkeltjes bekijken en niet kopen natuurlijk. Door naar security en wachten tot we kunnen boarden. Zussie belde nog om me te feliciteren en ik kreeg een kadootje van Heleen en daarna was het eindelijk tijd om te boarden. We kregen tijdens de 50 minuten vlucht zelfs nog een broodje.. In Londen Heathtrow kwamen we aan op terminal 5 en dus konden we daar lekker blijven .. Weer eens een security en daarna winkeltjes gekeken zelfs bij Harods.. pff wat is dat duur. Daarna bij Wagamama een englisch breakfast genuttigd met een overheerlijke Banane, honey, apple cinnamon smoothie.

Wachten dan maar op welke gate we naar toe moeten en dat duurde aardig maar uiteindelijk mochten we naar B37 en dus moesten we even met een treintje mee.

Aangezien we achter in het vliegtuig zaten konden we als 1 van de eerste aan boord en zaten we lekker mensen te kijken aan boord. De vlucht was niet vol dus hier en daar lagen mensen lekker languit. Ben eerst in slaap gevallen en schrok wakker van de steward die met drankjes langs kwam.. lekker wat gedronken en daarna de eerste film gekeken… Rango en daarna even de CD van Adele geluisterd en onderwijl in slaap gevallen. Toen ik weer wakker werd deed het entertainment systeem het niet echt meer bij mij en Heleen en ook bij de 2 voor ons niet. Zij had de steward erbij gehaald en die zou proberen te resetten maar dat duurde nog al en daarna kwam een stewardess en ook bij haar duurde het lang uiteindelijk steward weer maar helaas het lukte niet…Toen mochten we een paar uur in de World traveler Class zitten en daar heb ik dan nog Super 8 en Rio gekeken. We kregen nog een lekker broodje en daarna zijn we terug naar onze plaatsen gegaan want daar stond nog het meesten van onze spullen.

Landing werd ingezet na een rondje Miami en door naar de douane waar we na een minuut of 5 naar de us citizen kant mochten dus dat ging een stuk sneller. Bagage was er ook snel en door naar customs dat duurde helaas wat langer met aardige rijen. Aangezien ik (goedgekeurde) tulpenbollen bij me heb voor onze amerikaanse vriendin moest ik die natuurlijk opgeven. Dus de koffer moest nog een keer door de scanner waar niks werd gezegd, koffer weer van de band en door naar de MIA Mover om naar de Car central station te gaan. Bij Alamo was de langste rij maar eigenlijk waren we zo aan de beurt.. Overal nee op gezegd en door naar de garage… Waar dus geen enkele Midsize SUV meer stond… Dan maar even vragen. We konden een Minivan meenemen maar dat werd ons toch te groot.. Toen kwam er een KIA aanrijden maar ja we willen wel een Amerikaan als we hier zijn… In Nederland kunnen we ook in een KIA rijden. Ging die aardige vent ff kijken voor ons.. komt I met een mega Chevy Travers aanrijden..,hahah die hebben we meegenomen… Stond 9908 mile op de teller dus die gaan we ff bijrijden allemaal. Volgens mij zit er ook een achteruitrij ding op…

Op naar buiten en naar het hotel dus was eigenlijk ook wel zo gevonden met een beetje hulp van Cuddles McClure (TomTom). Omkleden en wat te eten zoeken. Dat werd in de Mall of Miami een Orange Chicken en daarna zijn we naar een Walmart gereden. We moesten natuurlijk wat te drinken halen en ff gekeken bij de taarten daar stonden hele leuke grote maar ja met twee man ..dus werd het een Mega Cupcake en die was erg lekker…

Nu blog schrijven en morgen rustig aan site seeing door Miami staat op de planning met in ieder geval om 1700 de thriller Boatride.

Ook heel erg bedankt voor de felicitaties

Tot morgen

1. Nogmaals proficiat. De auto ziet er gaaf uit en kan ook nog een achteruit :)
    Gelukkig is de reis nu achter de rug en kan het feesten beginnen, enjoy !

2. Wat een lekker vlotte reis, en prachtige upgrades, een enorme mooie auto/slagschip.. seats in het vliegtuig, dit kan niet anders als een wereld vakantie worden!!

Tot zien bij de minimeeting 5 oktober.

Rick en Mandy

3. Alsnog van harte gefeliciteerd Kim. Wat een mooi moment om op je verjaardag op reis te gaan. En jullie zijn veilig en wel aangekomen in Miami. Maar wat een bakbeest van een auto hebben jullie, hahahaha. Ga maar onwijs genieten van jullie vakantie.

4. Zo dan, jij bent op je verjaardag wel extra verwend zeg met al die upgrades. Ben wel jaloers dat jij wel een Chevvy Traverse mocht meenemen, ik mocht dat in juni niet bij Alamo maar ze hebben het toen toch op een mooie manier goed gemaakt met mij ;-)
    Ik mag er met Rick op 5 oktober toch wel even in zitten he ???

Mooie hotelkamer hebben jullie ook, en zijn benieuwd naar de fotos van de tour in Miami.

Groetjes,
    Pieter & Petra "PenPe"

5. Van harte met je verjaardag, dat wisten ze zeker bij Alamo ook, gave auto hoor!
    Mooie hotelkamer, ben benieuwd wat jullie in Miami Beach gaan doen.
    Groet Christa

6. Hieperdepiep hoera!! Wat een luxe allemaal, luxe plaatsen in het vliegtuig en een luxe bak. Wat wil je nog meer.

Have Fun!!
    Saskia

7. Proficiat met je verjaardag, en ziet er allemaal weer goed uit daar

8. Nogmaals gefeliciteerd, het taartje ziet er leuk uit.