THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zaterdag 8 oktober 2011

DisneyDisneyDisneyDisneyDisneyDisney

Vandaag is dus hoe kan het ook anders een Disneydag.

Om 9.40 hadden we een reservering bij Ohana’s ontbijten met Stitch en Lilo, Mickey en Pluto. EEn sitdown ontbijtje dus er werd een warme pan op tafel gezet met worstjes, aardappeltjes, scrambledegg, bacon en mickeywafels.. vers fruit erbij en zo hier en daar kwam er een character langs.

Jammie jammie dat was lekker… ze kwamen nog langs met extra wafels maar wij wilde worstjes dus 6 van die dingen besteld. Hmmm

Hier volgt een compilatie van Heleen met de characters:

P1070303P1070307P1070305P1070313

Na het ontbijt even geshopt en hmm wat kwam daar over het water aan een onwijse regenbui dus ja wat doe je dan… Nog even verder shoppen.

Toen het weer droog was naar de auto gegaan en naar het volgende hotel gereden. Wildernis Lodge. erg mooi daar natuurlijk ook even in de winkel gesnuffeld en weer in de auto naar Fort Wildernis.. Hier is namelijk een paardenranch en kan je en ritje te paard maken. Dat gingen we nu niet doen maar je kon ze ook van dichtbij bekijken en dan met name de pony’s en de “werk”paarden.. zoals degene die voor de trams in mainstreet van Magic Kingdom lopen… Man weat zijn dat grote paarden.

Ook hier zat natuurlijk weer een winkel… En met de bus zijn we langs een aantal campgrounds gereden.. Zag er erg leuk uit maar eh niks voor mij.. Camperen daar doe ik niet aan. ook niet bij Disney.

Downtown Disney werd ons volgende bezoek. Lekker de Marketplace bezocht en wat kleine dingetjes mee genomen,.

Op naar Magic Kingdom dan maar het was inmiddels 5 uur en dus mochten we naar binnen voor de Halloween party. Daar aangekomen een bandje om en een tasje voor de snoepjes .. We hadden zelf ook een tasje meegenomen. Voor het geval dat hihi.

Linksom het park in na een aantal winkeltjes bekeken te hebben. Op naar de Jungle Cruise en daarna Pirates. we kwamen eruit en het was 7 uur dus Trick or Treat…. Eerste snoepjes zaten in de zak.Door naar de plek waar de zeven dwergen zouden zijn maar we waren nog niet bij het winkeltje van broer konijn of het hoosde de hemel uit dus in de winkel schuilen en toen het een beetje minder werd richting Big Thunder gelopen en deze bijna in lege trein lekker achterin gaan zitten… BTM in de regen is wel een aparte ervaring. We waren nu toch al nar dus lekker door naar Haunted Mansion waar we onderweg nog allerlei snoep verzamelde.. Small world, Sneeuwitje, Winnie the Pooh hebben we ook allemaal gedaan en zijn toen wat wezen eten bij Cosmic Ray. We waren net klaar toen het vuurwerk begon en met grote dikke knallen liepen we naar buiten om het van die kant te bekijken.. Erg mooi. Onderwijl natuurlijk langs de snoepjes. Zo hadden we een ronde gedaan en gingen we er nog 1 doen. Uiteindelijk hebben ik 2.5 kilo opgehaald en Heleen iets meer.. Maar ja als je een keer of drie langs dezelfde gaat… Winking smile

Beetje laat thuis dus geen blog meer gemaakt..

Zaterdag wordt een shopdag

1. Nou, dat wordt eten tot je er misselijk van wordt!

2. Krijgen jullie dat allemaal nog op?
    Vast niet.
    Zitten wel lekkere dingen tussen zo te zien.