THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

zondag 23 oktober 2011

We moeten weer naar huis

Het zit er weer op vandaag de laatste dingen ingepakt en alles in de auto gepropt. Ook hebben we het beddengoed en de handoeken nog in de wasmachine gedaan en daarna in de droger dan is het tijd om te gaan. Voor de laatste keer het alarm erop en de code ingetikt.

Alles wat we qua drinken en eten nog over hadden hebben we in een tas gedaan Voor Lisa en Bob, we kunnen niet zomaar weg zonder afscheid te nemen. We draaien de 192 op en rijden deze af maar we gaan eerst nog even een ontbijtje doen bij de Cracker Barrel en rijden dan door naar Kissimmee Bay naar het huis van Bob en Lisa. Daar aangekomen bellen we aan maar geen gehoor dan laten we de spullen maar voor de deur staan. We zitten nog niet in de auto of daar staat Bob… hebben we ze wakker gemaakt. Maar gelukkig vinden ze het niet erg en kunnen we nog even gedag zeggen aan iedereen incl kakatoes en macaw’s. We krijgen nog een rondleiding door het huis en kunnen nog even onze bustickets Brussel – Amsterdam uitprinten. Dan is het echt tijd om op weg te gaan en na lot of hugs and kisses rijden we weg. De rest van de 192 leggen we af en het is niet erg druk onderweg en gelukkig maar want hier en daar liggen roadkills langs de weg maar dan ineens twee bobbels in de verte en niemand rijd achter me en dus ga ik links rijden maar dan ineens bewegen de bobbels en zien we dat het turtles zijn. Auto aan de kant uitstappen en de vrachtwagen die een mile weg is nog even waarschuwen die ziet het gelukkig en remt af ondertussen pakken we snel de megaturtles en zetten we ze weer in de juiste richting en die is niet naar de weg. De mijne gaat snel het water weer in en die van Heleen blijft nog liggen. We stappen weer de auto in en pfff . We rijden weer verder en dat was wel vermoeiend moet ik zeggen. Hier en daar even een plaspauze ingelast zodat ik ook weer even rust kon nemen, maar niet veel later hebben we dan de auto ongeleverd en een juist bonnetje meegekregen. Op naar de terminals en inchecken bij BA. Geen rij en we konden gelijk de koffers kwijt. Nu nog even wat eten en dat werd Chilli’s jammie jammie dat was wel lekker maar megaveel dus wat laten staan. Gelukkig heeft niemand me tegen gehouden want ik was al een paar dagen/weken aan het hoesten en dan megahoestbuien. Maar met heel veel zuigsnoepjes konden we aan boord. We hadden weer een twinseat en hmm de rij van 4 naast ons werd maar niet bezet dus de deur ging dicht en Kim ging verkassen.

Heb dus de hele weg horizontaal meegemaakt. Niet eens gegeten maar dat vond ik niet zo heel erg.

Wel ontbijt gehad en daar was Londen alweer inzicht. De overstap ging eigenlijk ook wel ok alleen jammer dat door de security aardig wat rijden staan en daarna het te lang duurt voor de gate bekend is. Maar ja we zijn in Brussel gekomen en de koffers ook. Dus op naar de kaartjes verkoop voor de trein naar Brussel Midi. Hmm dat is dan wat minder met 2 koffers en een trolley dus Heleen heeft me gelukkig geholpen. En dan kom je op Midi aan en dan hebben ze geen lift.. grrrrr dus met de koffers de trap afgestuiterd maar.

Op naar eurlines waar we zelfs de bus van 4 uur nog konden nemen. Die was toch niet vol en midden in de spits en volgens mij met wat omwegen zijn we via Antwerpen en Den haag in Amsterdam aangekomen. Onderwijl had ik mijn ouders al op de hoogte gesteld dus mijn vader stond er ook net.

Koffers in de peugeot gepropt en onszelf ook en eerst de koffers van Heleen naar het hotel gebacht. Hotel is nog geen 5 minuten van ons vandaan dus Heleen is nog even meegegaan voor een hollandse kop koffie en een broodje kaas. Verhalen verteld en Heleen weer naar het hotel gebracht.

Voor mij weer naar huis en eerst met de katten geknuffeld die gelukkig ook blij waren dat ik er weer was.

Naar bed en morgen komen me zus en de kids voor de kado’s en andere dingen haha.

Nog wat foto’s om het af te leren

P1030242P1030310P1050198P1030396P1030403

Een airboat ride bij Bob Freer alligator farm

P1030826

De Disney Dream de bioscoop Cars 2.

P1030863

P1030963

1 opmerking:

  1. En ook jouw blog is bijna klaar. Kun je beginnen aan de volgende hahaha

    BeantwoordenVerwijderen